דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שכחו את הילד בבית. 

מאת    [ 15/09/2008 ]

מילים במאמר: 1457   [ נצפה 2776 פעמים ]

שכחו את הילד בבית

הרבה מאוד סרטים אנשים רואים – והרבה מאוד ספורים אנשים שומעים. בהיותי ילד בגיל 9 טענתי: "אלהים יצר לו סרט ויושב במרומים וצופה בסרט ומעביר את הזמן שלו על חשבוננו". היום אני טוען אחרת: "ראשי העם ערב רב וכל אדם שנמצא בהגדרת עמלק שהגדרתו: ' און, עמל, מרמה, נחש ובעלי קסם יצרו לעצמם סרט ובמרמה שלהם יצרו להם חסידים: 'צייד הגולגולות'  והם יושבים במרומים ומעברים את זמנם על חשבון החסידים והם נקראים חרדים, שהמשמעות, הם פוחדים שהסרט לא ייגמר שנאמר: "שלא ייגמר לי לעולם". השאלה היא: "אם הסרט עומד במבחן המציאות?...

ישנו משפט שלמדתי בילדותי מאבי זצ"ל באומרו: "בשיחה על העשירים העני מסיים את יומו". והיום מה אני שומע: הרצאות ענק מול אלפי בני אדם במשך דורות שלמים משבחים ומהללים את הקב"ה על עוצמתו האדירה ועל כל הניסים והנפלאות שעשה לאבותינו, וממשכים לשבח אותו והופכים אותו לתקווה שהוא אכן מטיב. ומה שעלינו לעשות הוא לשלם כסף למגשר בינינו לבן הקב"ה וככל שהסכום גדול יותר התקשורות חזקה יותר שנאמר: "אין הקב"ה מתגלה לאדם מתורתו אלא מתוך מעשיו של האדם". כך שאין צורך לשאול מדוע הקב"ה לא התגלה לאף אחד מן המגשרים.

ראש השנה קרב ובא, דהיינו יום הדין. מה שאני רואה היום ברחובות זה מזכיר לי את מלחמת המפרץ. בני אדם רצים ורוכשים להם ציוד ליום הדין ומתאספים ויושבים בבית עם המסכות ומתפללים שהדין (הטילים) לא יפגע בהם. כאשר הטילים לא פגעו בנו מיד קמו כולם וטענו: "הקב"ה ישתבח שמו גרם לכך שהטילים לא יפגעו בנו והכול רשום בצפנים שבתורה". ולאחר מלחמת המפרץ רוב אוכלוסיית מדינת ישראל בטיפול  פסיכיאטריה – טיפול בטראומה. אבל אף אחד לא שאל את השאלה: "מדוע הקב"ה שלח את הטילים ולאחר מכן הוציא אותנו מן הטילים – ישתבח שמו"? לאחר ששילמו במיטב כספנו כדי לקיים את ראש השנה לפי ההלכות רכשנו גם עם המוצרים את החרדה והפחד מהיכן נשיג את הכסף כדי לכסות את התשלומים עבור החג והנה אנחנו בשולחן ואומרים:

 א – יהי רצון מלפניך יהוה אלוהינו ואלוהי אבותינו שיכרתו אויבנו ושונאינו וכל-מבקשי רעתנו.

ב – יהי רצון מלפניך יהוה אלוהינו ואלוהי אבותינו שיסתלקו אויבנו ושונאינו וכל- מבקשי רעתנו.

מה אומרת פרשת השבוע כי תצא לפני שאנחנו מבקשים את הבקשות?

"כי תצא למלחמה על-אויבך ונתנו יהוה אלוהיך בידך ושבית אותו".

שאלה

מה נענה ליהוה אלוהינו ואלוהי אבותינו אם ישאל אותנו אם יצאנו למלחמה נגד אויבנו - מה?

האם תשובה: שצה"ל מפציץ כל הזמן את עזה, המשטרה מחסלת את העולם התחתון בנתניה, הפרקליטות מחסלת את העולם העליון בעולם התחתון בירושלים, והעם שאתה בחרת בו לא ייתן אישור לשלום רק לאחר שיקבל את סכום הכסף שהוא דורש מהעולם העליון שהוא עושק את צאן מרעיתו  - זה תשובה מספיק טובה כדי שימלא את בקשתנו?!

שאלה

אם נאמר ליהוה אלוהינו ואלוהי אבותינו שאנחנו מפגרים ואנחנו לא מבינים מה כתוב בתורה ואנחנו לא מקיימים את המצוות כמו שצריך שנאמר: "אי ידיעת החוק אינה פותרת מעונש" – זה יכול לעבוד על הקב"ה כמו שעבד עד היום?

שאלת השאלות

 מי זה? או, מה זה? יהוה אלוהינו ואלוהי אבותינו?

מיד יקומו כל הרבנים המלומדים, חכמי הדור והמקובלים ויתחילו לספר לנו: מה אמרו חז"ל, מה כתוב בספריו של בעל הסולם רבי יהודה אשלג, מה אומר בנו של בעל הסולם רבי ברוך אשלג בספרו "שמעתי", מה אומר חיים ויטאל, מה אומר רשב"י ועדיין הרשימה ארוכה וארוכה, שזה מצביע רק על דבר אחד – הרבנים, חכמי הדור והמקובלים יודעים לקרוא!    

וכאשר נפנה לאנשי המדע: הם עסוקים בניסיונות, בשליחות חלליות ומגיעים קרוב למהירות האור אולי יתפסו או יראו את יהוה אלוהינו ואלוהי אבותינו ובזמן הזה הם שולחים לנו תכשירים, דהיינו, צעצועים כדי להנעים לנו את הזמן השהות בסרטים שהם מסרטים לנו שלא עומדים במבחן המציאות.

כל הרבנים, חכמי הדור, המקובלים והמדענים הם מתעסקים ברומו של עולם, בעולמות העליונים, בעולמות התקשורת ובאסיפות ובוועדות של בית דין של מעלה ודבר אחד קרה להם: המעלית התקלקלה ולא יכולים לרדת אל העם שעליהם נאמר – שכחו את הילד בבית. כך שאם היו יכולים לרדת היו יכולים לדעת שלושה דברים – ובזה גורמים לגמר תיקון כללי של היקום.

פרשת כי תצא

 א – "כי-תהיינה לאיש שתי נשים, האחת אהובה והאחת שנואה, וילדו-לו בנים האהובה והשנואה, והיה הבן הבכור לשניאה: והיה ביום הנחילו את-בניו את אשר-יהיה לו, לא יוכל לבכר את בן-האהובה על-פני בן-השנואה הבכור: כי את-הבכור בן-השנואה יכיר לתת לו פי שניים בכל אשר-ימצא לו, כי-הוא ראשית אונו, לו משפט הבכורה".

ב -  "לא-יהיה כלי-גבר על-אשה ולא-ילבש גבר שמלת אשה, כי תועבת יהוה אלוהיך כל-עושה אלה".

ג – לא-יהיה בכיסך אבן ואבן, גדולה וקטנה: לא-יהיה בביתך איפה ואיפה, גדולה וקטנה: אבן שלמה וצדק יהיה-לך, איפה שלמה וצדק יהיה-לך, למען יאריכו ימיך על האדמה אשר-יהוה אלוהיך נותן לך: כי תועבת יהוה אלוהיך כל-עושה אלה, כל עושה עול".

כדי לדעת מה מהות א, ב, ג לא צריכים לבזבז מיליארדי דולרים ולחכות עוד 15 שנה לתוצאות, לא צריכים לפתוח עשרות סניפים בעולם ולספור את החסידים שכל שנה ושנה מתווספים לרמות מלאי ולא צריכים לאמור לנשים לקיים את המצווה פרו ורבו כדי לחזק את הכת שאנחנו נמצאים בא – ריבוי טבעי. פשוט אנחנו צריכים לרדת מן העצים הגבוהים שטיפסנו עליהם ולרצות לדעת בדעת – מה אומרים המשפטים האלו.

אבל אל מי אני פונה?

הרי נאמר: עיניים להם ולא יראו, אוזניים להם ולא ישמעו, אף להם ולא ירחון ופה להם ולא ידברו. ישנם הרבה מאוד סרטים שמראים לנו כיצד מתעללים עם האסירים שיושבים בבתי סוהר ולאחר מכן שולחים אנשים סמויים לתוך בתי הסוהר ומתעדים את כל הדברים ולאחר מכן מאשימים את האחראים וסוגרים את הבית סוהר. רצה הקדוש ברוך הוא לזכות את ישראל שיושבים בבית הסוהר של היקום, וקציני סדום מתעללים בהם וחיילם בני עמורה. שלח אותי בצמצום לבית הסוהר שהוא מראה את ההתנהגות של כל פני היקום כך שפני היקום נקרא מצרים ובית הסוהר שנשלחתי נקרא מיני מצרים שנאמר: "העולם נמצא בגרגיר של חול", או לחילופין, "שתיים שווה לאינסוף". ושם לימדו אותי כיצד לצאת ממצרים. קשה מאוד לעבור ארבעים חודש במצרים כאשר פרעה וחייליו רודים, עושקים וגוזלים את בני ישראל. ארבעים חודש שנאמר: "לכתך אחרי במדבר בארץ לא זרועה" לימדו אותי: "שישראל נקרא הקב"ה ובני ישראל נקראים אברי הגוף". נתנו לי לחוות את כל אברי הגוף ולראות את הקב"ה ולעמוד במשפט שנאמר: "ולא יראני אדם וחי". והכול מונצח באלפי דפים שנכתבו במשך 40 חודש ובספרי: "מלחמת הרוח בחומר" אני מראה צעד אחר צעד – "מה זה או מי זה יהוה אלוהינו ואלוהי אבותינו"? כך שאף חכם דור, רבנים, מקובלים או אנשי מדע שמראים שהם עוזרים לנבראים אך בעצם מרמים את הנבראים יוכלו לאמור: "שזה סרט שלא עומד במבחן המציאות" ועל זה נאמר לי: פרשת כי תצא.

"זכור את אשר-עשה לך עמלק בדרך בצאתכם ממצרים: אשר קרך בדרך ויזנב בך כל-הנחשלים אחריך, ואתה עייף ויגע: ולא ירא אלהים: והיה בהניח יהוה אלוהיך מכל-אויבך מסביב בארץ  אשר יהוה-אלוהיך נותן לך נחלה  לרשתה, תמחה את-זכר עמלק מתחת השמש: לא תשכח".

כאשר אני נמצא בשדה הקרב וביום 26/10/2002 אני רואה את המשפט עומד מול עיניי שאומר: "והיו חייך תלואים לך מנגד ולא תאמין בחייך לילה ויומם" פרצה הגאולה ומיום הזה השמים הם כבר לא הגבול. כך שבהמשך המלחמה שלי אני רואה את אבי זצ"ל מברך אותי בילדותי בברכת: "ישמרך אלהים מרופא ושופט". על כן אני מוכיח בספרי: "עמלק = שופט רופא". ואז בי נשבעתי שלא אשקוט ולא ארפא עד שלא אכרית זרע עמלק.

המשפט אומר: "עדיף להפסיד לחכמים מאשר לנצח טיפשים". בעיני רוחי הצרפתים והבלגים הם החכמים ביותר מכיוון שהם נמצאים בדרגת הטיפשות הנמוכה ביותר. כך שברגע שמנצחים אותם אין חכם עלי אדמות שיוכל לנצח את מי שניצח את דרגת הטיפשות הנמוכה ביותר.

ספר הזוהר פרשת כי תצא פסוק ק"ט.

"והיה בהניח יהוה אלוהיך וגו': תמחה את זרע עמלק וגו': מצווה זו להכרית זרעו של עמלק . כי נשבע הקב"ה , שלא יחזור לכסאו עד  שיטול נקמה ממנו. פתח רעיה מהימנא (משה רבנו) ואמר, ודאי משום זה היו הולכים במדבר ועל הים, ולא נכנסו לארץ ישראל עד שיטול נקמה בעמלק".

צריך לדעת בדעת מה זה והיה שנאמר: "והיה ביום ההוא יהוה אחד ושמו אחד". ואני מוכיח בספרי שאת כל המשפט הזה עשיתי אותו לאחד ולא אתן עוד שיעשקו את הגר, יתום ואלמנה ובני אדם הם לא מכונות ולא מצרך שאפשר להרוויח ממנו כסף – ולא כסף לסוחר שנאמר: "לא יהיה עוד סחר עבדים כולם יצאו לחופשי".

דעו לכם פשוטי העם: בבוא היום תשמעו את כל הרבנים שלכם, המקובלים שלשכם, ראשי העם שלכם וחכמי הדור שלכם שאומרים: "אנחנו סה"כ הצענו להם לבוא וללמוד ולא כפינו על אף אחד את הלימודים כך שהייתה בחירה חופשית לכולם – אין כפיה ברוחניות". דעו – ברוחניות בעולם האמת אין כפיה, בגשמיות בעולם השקר יש כפיה שנאמר: "סופו של כל משטר דמוקראטי דיקטטורה". על כן נאמר: "חנוך את הנער לפי דרכו". השאלה היא: מי הוא חנוך שיכול לחנך את הנער לפי דרכו? הוא אשר יחנך את הנער.      

על זה אמרו שני ענקים בתקופות שונות: 

"רבים הם הסוחרים באשליות ובנסים מזויפים ומרמים את ההמונים הטיפשים. הבורות המסנוורת מוליכה אותנו שולל. הוו בני תמותה אומללים, פקחו את עינכם. לאונרדו דה וינצ'י.

אם היו מרשים לנו לראות מה קורא מסביבנו, היינו אומרים טוב שלא נבראנו משנבראנו. רשב"י.

ואתם פשוטי העם לקראת השנה החדשה אתם יכולים לצאת מן העבדות ואל תגידו: הם רימו אותנו – הם שיקרו אותנו – והם הבטיחו לנו הבטחות. הם לא יודעים מי זה הם – והם כדי לשרוד ימצצו את דמכם. אחרת – איפה הם?   

"שמע ישראל יהוה אלוהינו יהוה אחד"             




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב